İtalyan otomobil üreticisi Lancia, tekrar markalaşmak için önemli bir adım attı. Şirket, logosunu değiştirdi ve yeni bir tasarım diline geçti. Lancia, ilerleyen dönemlerde tekrar popüler otomobil markalarından biri olmayı amaçlıyor.
Lancia, geçmiş senelerde son derece popülerdi. Fakat artık sektördeki gücü azaldı denebilir. İtalyan otomobil üreticisi, sahneye tekrar geri dönecek gibi görünüyor. Şirket, yeniden markalaşma yoluna gitti. Logosunu güncelledi ve 2028 yılına kadar 3 yeni model ile müşterilerin karşısına çıkmayı hedefliyor.
Lancia, konu hakkında yaptığı açıklama da bundan sonraki süreçte “Pu+Ra” olarak adlandırılan bir tasarım dili kullanacağını ifade etti. Bahsi geçen tasarım dili saf ve radikalliğin birleşiminden meydana gelecek.
Aktarılan bilgilere göre Lancia, 2024 yılında beş kapılı küçük bir şehir otomobili ile karşımıza çıkacak. Bu araç, Lancia’nın son içten yanmalı motorlu modeli olacak. Ek olarak aynı modelin elektrikli versiyonu da bulunacak.
Lancia’nın yeni logosuna baktığımızda rozeti andıran bir tasarım olduğunu görmekteyiz. Rozetin iç bölümünde bayrağı temsil eden bir daire mevcut olacak. Bunun yanında logoda Lancia yazısı da yer alacak. Ayrıca Lancia’nın anlamı mızrak olarak biliniyor.
Şirketin ürettiği araçlar ön ve arkalarında farklı logolara sahip olacaklar. Açıklamalara göre arka taraftaki logolar yazı şeklinde karşımıza çıkacak. A harflerinin ters V harfi şeklinde tercih edilmiş olması da son derece dikkat çekici denebilir. Bunun nedeni ise Lancia kurucusunun adının “Vincenzo Lancia” olması.
Şirket, geçtiğimiz günlerde büyük bir etkinlik gerçekleştirdi. Bu etkinlikte yeni konsept modelini tanıttı. Böylece Pu+Ra tasarım dilinin ipuçlarını vermiş oldu. Söz konusu konsept adeta bir uzay gemisini andırıyordu.